دستگاه شست و شو میوه و سبزی
نوشته شده توسط : الهام عبدی

دستگاه شستشوی سبزیجات و میوه‌جات

این دستگاه که به دستگاه شستشو میوه و سبزی معروف است، از ماشین آلات آماده سازی محصول پرکاربرد است و یکی از بخش های اصلی کارخانه های صنعتی و به خصوص کارخانه های تولیدی مواد غذایی هستند. در کارخانه‌های تولید مواد غذایی، معمولا مواد اولیه پیش از تهیه و فراوری به وسیله دستگاه و وان شستشو به شکل کامل تمیز می‌شوند تا از هرگونه آلودگی و بیماری پاک شوند. این دستگاه ها در مدل‌ها و کارایی‌هایی مختلفی در بازار موجود هستند که صاحبان صنایع بسته به نیازهای خود می‌توانند از میان آن ها به انتخاب بپردازند.

انواع دستگاه و وان شستشوی میوه

در صنایع غذایی کاربرد این دستگاه ها بیشتر در این موارد است: شتسشوی اتوماتیک انواع میوه جات و سبزیجات مانند قارچ، سیب زمینی، سبزی و …
انواع دستگاه‌های شستشوی میوه و سبزیجات، مخصوص گل زدایی و آنزیم زدایی هستند. بدنه اکثر این دستگاه ها تمام استیل هست و دارای بالابر تخلیه میوه و سبزی هستند.

وان شستشوی میوه و سبزی ساده

ساده‌ترین مدل دستگاه و وان شستشو، وان‌ها و استخرهای ساده هستند که مواد اولیه و میوه‌ها در داخل آب و پاک کننده های موجود ریخته می شوند و پس از مدت هم از آب گرفته می شوند. این روش بهداشت زیادی را رعایت نمی کند، ولی به دلیل سرعت و هزینه کم در برخی کارخانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

وان شستشوی موتوردار

در برخی وان ها از موتورهایی برای گردش آب و پاکیزگی بیشتر بهره می گیرند که موجب پاک شدن گرد و خاک و آلودگی ها به شکل کامل می شود.

وان شستشو به همراه خشک کن

برخی مدل های دستگاه و وان شستشو کامل تر هستند و پس از شست و شوی کامل محصولات از خشک کن‌های اتوماتیک خود برای خشک کردن آن‌ها استفاده می کنند. این دستگاه‌ها برای شستشوی محصولات حساس بسیار مناسب هستند.

وان و دستگاه شستشوی کامل

بهترین مدل دستگاه و وان شستشو مدل های کامل هستند که می توانند در کنار شستشو و خشک کردن محصولات، آن ها را بر اساس اندازه و وزن نیز دسته بندی کرده و همچنین آن ها را بسته بندی کنند.





:: برچسب‌ها: دستگاه شست و شو میوه و سبزی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: